ח"כ נאור שירי: "מנהלים מלחמה בעורף לצד החזית"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ נאור שירי: "מנהלים מלחמה בעורף לצד החזית"

    ח"כ נאור שירי לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר': "אני לא חושב שהקריאות להחלפת נתניהו מחלישות את ישראל במלחמה. הדמוקרטיה חיונית למדינה. ההצעה הראשונה הייתה להקים ממשלה צרה ומאוחדת, אבל היא לא התקבלה. הרצון שלנו היה להוציא את הסממנים הקיצוניים מהממשלה. התפקיד שלנו הוא לא לחזק את הממשלה"

    נאור שירי. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש יש עתיד, ח"כ נאור שירי, שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' והתייחס להתנהלות האופוזיציה בישראל בזמן מלחמה: "אני לא חושב שהקריאות להחלפת נתניהו מחלישות את ישראל במלחמה. הדמוקרטיה חיונית למדינה. ההצעה הראשונה הייתה להקים ממשלה צרה ומאוחדת, אבל היא לא התקבלה. הרצון שלנו היה להוציא את הסמנים הקיצוניים מהממשלה. אנחנו לא מדברים על המצביעים שלהם. אני מתכוון לאיתמר בן גביר עצמו. בתביעה הבינלאומית בהאג מצטטים אותו כחלק מכתב האישום נגד ישראל".

    "אנחנו רואים את נושא התקציב ומנהלים את המלחמה בחזית לצד המלחמה בעורף. אנחנו רואים ששום דבר לא השתנה – המשרדים המומצאים לא נסגרו. אנחנו מדברים על הארכת מתווה העסקים מנובמבר, אין מקור תקציבי לזה. הכספים הקואליציוניים היו צריכים להתבטל ב-7 באוקטובר".

    עוד אמר: "התפקיד שלנו הוא לא לחזק את הממשלה. אני מתעסק באזרחים. אנחנו רוצים הצעת אי אמון בלי לצאת לבחירות. ממשלת הליכוד תישאר גדולה ודומיננטית אבל ראש הממשלה יוחלף".

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות